Szolgáltatások
Szolgáltatásaink ismertetése
A szolgáltatás
Ügyfélszolgálati rendszerünkben a CallComm munkatársai akár hétfőtől vasárnapig, 0-24 órában fogadják a hívásokat. Az optimális humánerőforrás biztosításával költséghatékony, magas színvonalú szolgáltatást biztosítunk megrendelőink számára.
Ellenőrzési lehetőség
A szolgáltatás lefolytatása során a CallComm folyamatosan lehetőséget biztosít a Partnerünk képviselői számára, hogy ContactCenter Központjában bármikor ellenőrizzék a munkafolyamatok működését, illetve a hívások menetét. A projekt során munkatársainkat és az általuk kezelt hívások megfelelő szakmai színvonalát csoportvezetőink folyamatos behallgatásokkal ellenőrzik, és erre lehetőséget biztosítunk a Partnerünk által kijelölt személyeknek is, dedikált munkaállomás vagy távoli hozzáférés segítségével.
Projektmenedzsment
Menedzsmentünk több éves évtizedes tapasztalattal rendelkezik ContactCenter üzemeltetés területén. Vezető munkatársaink szakmai kompetenciái, szakértelme garanciát jelentenek a maximális ügyfél-elégedettségre.
Adatbiztonság
A Partnereink által az együttműködés keretei között szolgáltatott bármely adat, tény, információ és dokumentáció a Megbízó üzleti titkát képezi, nyilvánosságra nem hozható, harmadik személy részére át nem adható, azok megőrzéséről és a teljesítést követő visszaszolgáltatásáról a CallComm saját érdekkörén belül gondoskodik.
Társaságunk informatikai rendszere hatékonyan védi az adatbázisokat a külső és belső adatlopások, illetve adatvesztések ellen egyaránt. Szervereink az adatbázisban végrehajtott valamennyi változtatást duplán rögzítik, illetve minden munkanap végén teljeskörű biztonsági adatmentésre kerül sor tömörített formátumban, így később bármelyik nap szerinti állapot rövid időn belül visszaállítható.