Ügyfélszolgálat és fogyasztói szolgálat üzemeltetése
Nem mérethatékony az Ön számára saját telefonos ügyfélszolgálat létrehozása?
Nem szeretne drága és bonyolult contact center infrastruktúra beruházásra költeni?
Előfordul, hogy ügyfelei nem érik el telefonon?
Nem szeretne éveket várni, hogy tapasztalt telefonos operátorok szolgálják ki ügyfeleit?
Kapacitásproblémákkal kell foglalkoznia?
Rövidebb-hosszabb időszakra kellene segítség a meglévő ügyfélszolgálatának egy kampányhoz?
Akkor bízzon meg bennünket, mert mi szlogenünknek megfelelően
Elérhetővé tesszük:
A költségek optimalizálását.
A legmodernebb contact center technológiát.
Az igényeinek megfelelő kiszolgálási szinteket.
A több évtizedes ügyfélszolgálati tapasztalatunkat.
A maximálisan rugalmas kapacitáskezelést.
A kampányszerű, időszakos segítséget a kampányaihoz.